13 Ekim 2016 Perşembe

Yalın Sesinde Aşk Var

Aldım başıma belayı
İlk günden belli biraz delisin
Biraz kendine has biraz maceracı

Aldım başıma belayı
Yüzün ellerin can yakıyor
Gamzelerin dert oluyor
Gidişin dert oluyor hemen dönmeyişin

Sesinde aşk var bi ben duyuyorum #şarkı sözleri
Kalbimde taşla yapamam biliyorum
Sabah olunca çık gel bekliyorum

Sesinde aşk var bi ben duyuyorum
Kalbimde taşla yapamam biliyorum
Sabah olunca çık gel bekliyorum

Çık gel bekliyorum
İlk sofra kurulunca koş gel bekliyorum
Son şarkı duyulunca ooff durmam söylüyorum
Sesinde aşk var bi ben duyuyorum

Aldım başıma belayı
Yüzün ellerin can yakıyor
Gamzelerin dert oluyor
Gidişin dert oluyor hemen dönmeyişin

Sesinde aşk var bi ben duyuyorum
Kalbimde taşla yapamam biliyorum
Sabah olunca çık gel bekliyorum

Sesinde aşk var bi ben duyuyorum
Kalbimde taşla yapamam biliyorum
Sabah olunca çık gel bekliyorum

Çık gel bekliyorum
İlk sofra kurulunca koş gel bekliyorum
Son şarkı duyulunca ooff durmam söylüyorum
Sesinde aşk var bi ben duyuyorum
Aldım başıma belayı

Söz - Müzik: Yalın
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder