10 Ekim 2016 Pazartesi

Burçak Taksi

Söz: Burak Ozan
Müzik: Colin Meyer, Burçak

TAKSİ

Anlamadım ki garezi mi var...
Bu nasıl hayat? Bu nasıl hayat?
Batar ironisi, söyle! Öyle dimi?
Hiç komik değil, hiç komik değil!

Bak bana nasıl da safmışım;
Yalanı satmışım, bir de yutarmışım!
Vallahi monotonlaşmışım.
Feleği şaşmışım, nasıl usanmışım!

Çağırın bana bir taksi, acil!
Bineyim gideyim
Yani...
Bu aralar bitiğim...

Ruh ikizim yok;
Tek tabancayım, hep yabancıyım, tek başımayım
Vah vah vah!
Yıkık dökük zaten psikolojim...
Bir yardım edin, çok kritiğim!

Napayım? Yapayalnızmışım işime sarmışım, oyuna dalmışım
Üstelik evlilik yaşımı almışım, yanlış hesapladım! Hala bekarmışım! Of!

Çağarın bana bir taksi, acil!
Bineyim gideyim
Yani...
Bu aralar bitiğim...

Kayboldum ya
Adresim yokki
Beni sen anla,
Ne olur dur.
Taksi!
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder