1 Ekim 2016 Cumartesi

Cankan Hayaller

Kayıp ettim kendimi kollarında
Kurulur hayaller o an kurulur ya #şarkı sözleri
Neler düşünmez insan
Neler geçmez ki aklından
Sürüklenip durur kalbimde ardından
Sen bana neleri söyledin
Kulaklarımda çınlıyor kelimelerin
Bir daha duymak için
Hazırım her şeyi feda etmeye yemin ederim
Seviyorum özlüyorum
Hasretini besliyorum ey sevgilim
Sen bu yüreğimi kahretsen bende seni hep af etsem
Bu gönül aşkının kölesi olduğunu görmezmişsin
Gözlerime hep baksan da bile bile yalan atsan da
Seviyorum desen bana sana inandığımı görmez misin
Benim ne senden vazgeçmeye ne de sensizliğe
Tahammül edebilecek bir gücüm var
Basit bir aşk değil ki bu bende ki
Bir anda mum gibi üflenip de söndürülsün
Bırak gitsin idama kadar
Bilesin ki çıt çıkmaz ağzımdan
İpin önünde tek bir kelime bile etmem
Bir insan aşkı için iki kere öldürülmez ki zaten
Kefenimi alıp da geldim kapına
Oyun değil bu bende ki köçeklik hiç yakışmaz şanıma
Aşkın kelepçelerini yiyerek nam yapmışım ben bu şehirde
Nice kurşunlara senin için göğüs gelmiş meydan okumuş
Seviyorum demekten korkup kaçmamışım hiç bir yere
Bilesin ki ben bunlarla yaşıyor bunlarla yaşlanıyor
Bunlarla teselli ediyorum kendimi
Senden başka birini bilip görmediğim için
Bunlarla avutuyorum derdimi
Sarıl bana hemde öyle sarıl ki canım çıksın yollarında
Eğer bir ayrılık benden sana bir yanlış varsa
Bırak da o zaman ölüm kopsun senin kollarında
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder