12 Ekim 2016 Çarşamba

Betül Demir Hacıyatmaz

Emirhan Cengiz

Aşk üstüme geliyor art arda
Kime açılacak yeni sayfa
Bilmiyorum galiba en çok sana
Eriyorum duysana
Kime söylüyorum ha aah

Benim mevzu çok derinde usta
Sağa sola vurdum kalbi
Sandım ki hacıyatmaz
Nereye yanına haydi Abbas düş yola
Hepimiz birbirimizin eskisi de alacağız valla

Seni bir tanısaydım ayık kafayla
Ne güzel uyuyordun yanımda
Başımıza gelen en güzel şeydik be
Yerini mi yadırgadın rahatta

Buradan aşk çıkmaz bize
Bu oğlan gelmez dize
Aşk uykusu bitince
Gelme senden soğudum

Söz geçmedi kalbime
Çokta matah değil be
Anlamadım neyine
Vuruldum vuruldum

Benim mevzu çok derinde usta
Sağa sola vurdum kalbi
Sandım ki hacıyatmaz #şarkı sözleri
Nereye yanına haydi Abbas düş yola
Hepimiz birbirimizin eskisi de alacağız valla

Seni bir tanısaydım ayık kafayla
Ne güzel uyuyordun yanımda
Başımıza gelen en güzel şeydik be
Yerini mi yadırgadın rahatta

Buradan aşk çıkmaz bize
Bu oğlan gelmez dize
Aşk uykusu bitince
Gelme senden soğudum

Söz geçmedi kalbime
Çokta matah değil be
Anlamadım neyine
Vuruldum vuruldum

Yerini mi yadırgadın rahatta
Buradan aşk çıkmaz bize
Bu oğlan gelmez dize
Aşk uykusu bitince
Gelme senden soğudum

Söz geçmedi kalbime
Çokta matah değil be
Anlamadım neyine
Vuruldum vuruldum

Buradan aşk çıkmaz bize
Bu oğlan gelmez dize
Aşk uykusu bitince
Gelme senden soğudum

Söz geçmedi kalbime
Çokta matah değil be
Anlamadım neyine
Vuruldum vuruldum

Söz - Müzik: Betül Demir, Emirhan Cengiz
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder