11 Ekim 2016 Salı

Murat Kurşun Yalan Sevgiler

Beni bırakıp da terk edenleri
Ne olursa olsun unutacağım
Aşkıma karşılık vermeyenleri
Ben de onlar gibi bırakacağım
Aşkıma karşılık vermeyenleri
Ben de hayatımdan çıkaracağım

Bir daha kimseye kanmayacağım
Yalan sevgilerle yanmayacağım
Gerçek bir sevgili bulana kadar aaah
Kalbimi kimseye açmayacağım

Bir daha kimseye kanmayacağım
Yalan sevgilerle yanmayacağım
Gerçek bir sevgili bulana kadar aaah
Kalbimi kimseye açmayacağım

Yüzüme gülüp de ağlatanları
Yıllardır üstüme dert atanları
Beni düşünmeyen vicdansızları
Bende hayatımdan çıkaracağım
Beni düşünmeyen vefasızları
Bende hayatımdan çıkaracağım

Bir daha kimseye kanmayacağım
Yalan sevgilerle yanmayacağım #şarkı sözleri
Gerçek bir sevgili bulana kadar aaah
Kalbimi kimseye açmayacağım

Bir daha kimseye kanmayacağım
Yalan sevgilerle yanmayacağım
Gerçek bir sevgili bulana kadar
Kalbimi kimseye açmayacağım
Kalbimi kimseye açmayacağım

Söz: Fethi Demir
Müzik: Mustafa Yaşamış
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder