13 Ekim 2016 Perşembe

Beyza Durmaz Ben N’aptım

Harcadın gül gibi aşkımızı
İki satır heyecana
Anlat şimdi derdini dağlara taşlara

Rahat batar iyi bilirim
Huzur yaramaz insana
Elbet nihayet bulur çıkmaz yollarda

Aldanacaksın kaybolacaksın
Sadece kendini kandıracaksın
Gün gelip yalnız kalıp
Cayır cayır yanacaksın

Gerçeği gördüğün anda
Çaresiz bir başına
Bas bas bağıracaksın

N’aptım diye ben n’aptım diye
Ağlarken ardımdan
Delire delire diyeceksin ben
N’aptım diye ah ben n’aptım diye
Gidince kollarından
Sürüne sürene diyeceksin ben n’aptım diye #şarkı sözü

Harcadın gül gibi aşkımızı
İki satır heyecana
Anlat şimdi derdini dağlara taşlara

Rahat batar iyi bilirim
Huzur yaramaz insana
Elbet nihayet bulur çıkmaz yollarda

Aldanacaksın kaybolacaksın
Sadece kendini kandıracaksın
Gün gelip yalnız kalıp
Cayır cayır yanacaksın

Gerçeği gördüğün anda
Çaresiz bir başına
Bas bas bağıracaksın

N’aptım diye ben n’aptım diye
Ağlarken ardımdan
Delire delire diyeceksin ben
N’aptım diye ah ben n’aptım diye
Gidince kollarından
Sürüne sürene diyeceksin ben n’aptım diye

N’aptım diye ah ben n’aptım diye
Gidince kollarından
Sürüne sürene diyeceksin ben n’aptım diye

Söz - Müzik: Beyza Durmaz
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder