3 Mart 2017 Cuma

Metin Şentürk Sürpriz

Sen gittiğinden beri evden hiç çıkmadım
Allah inandırsın pencereden de bakmadım
Uzun zamandan beri bugün sokağa çıktım
Tam köşeyi döndüm ve sürpriz seni gördüm

Önümden geçtin tanıyamadım
O sen miydin değil miydin anlayamadım
Çok değişmişsin farkında mısın
Hala beni terk ettiğin aşkında mısın

Önümden geçtin tanıyamadım
O sen miydin değil miydin anlayamadım
Çok değişmişsin güzelleşmişsin
Biraz hüzün çökmüş sanki sevilmemişsin

Sen gittiğinden beri perdeleri hiç açmadım
Allah inandırsın saate de bakmadım
Uzun zamandan beri bugün sokağa çıktım
Tam köşeyi döndüm ve sürpriz seni gördüm

Önümden geçtin tanıyamadım
O sen miydin değil miydin anlayamadım
Çok değişmişsin farkında mısın
Hala beni terk ettiğin aşkında mısın

Önümden geçtin tanıyamadım
O sen miydin değil miydin anlayamadım
Çok değişmişsin güzelleşmişsin
Biraz hüzün çökmüş sanki sevilmemişsin
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder