15 Mart 2017 Çarşamba

BEATEN FAME Dünya

Canıma hiç acımadan vurup hırpalıyorsun ah
Bu dünya
Bir gülü sevip dikenine katlanmıyorsun ah
Bu dünya

Dünüm ziyandı, gecem siyah
Bir masal sandım uyandım çok geç olmadan
Bugün umudum kelepçelere bağlı
Toprak aldı kaldı hazinem son bir şansım var

Herşey masal
Gerçek kadar
Hemen herkes yalancı
Yetmez zaman anlamak için ölmek gerekse
Yaşam amacımız ölüm öylemi göreceğiz rahat
Örselenip özümser özünden daha
Körüne körüne benimser örümcek kafa
Dünyam iki tane görünmez şafak   #şarkı sözleri
Üryanım bi tanem ödün ver bana
Ödün ver bana
Ödün ver bana
Kötü günüm bugün arada yörüngem şaşar
Ötürüsü tüme varımın kötümser tarafım
Ödün ver daha, ben dövüncem daha
Dövünmek kader kömürden kara
İçip o bi dolu sorunu göğüsler kafam
İşin komik olan tarafı çözülmez fakat
İki dünyam var arada gömülsem tamam

Söz: Güven Gültekin, Elçin Orçun, Ufuk Yıkılmaz
Müzik: Güven Gültekin, Elçin Orçun
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder