15 Mart 2017 Çarşamba

Feridun Düzağaç Erenköy

Bir gitar sesi duyduğumda
Hatırlarım ben seni
Senle birlikte
O boş evde
Anlamlı yuvarlanmalar halının üstünde
O halı uçururmuş meğer
Gökyüzüne bizi

Önünden geçtim dün o evin
Erenköy’de hani
Büyütmeye çalıştığımız o çiçek solmuş
Dolaştım bütün odalarını
Aradım boşuna sesi
Uzandım yine o halıya
Uçursun diye beni

Çalışmıyor yaşamıyor ki sensizken hiçbir şey
Sanki ille de istiyorlar seni

Çalamadım bak o gitarı uçtu o melodi
Ellerimde çiçekler gözlerimde hüzün

Önünden geçtim dün o evin
Erenköy’de hani #şarkı sözleri
Büyütmeye çalıştığımız o çiçek solmuş
Dolaştım bütün odalarını
Aradım boşuna sesi
Uzandım yine o halıya
Uçursun diye beni

Bir gitar sesi duyduğumda
Hatırlarım ben seni
Ah seni

Söz: Mirkelam
Müzik: Mirkelam
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder