3 Mart 2017 Cuma

Metin Şentürk Sana Canım Dedim

Sana canım dedim
Canımdan oldum
Sana aşkım dedim
Aşkımdan oldum
Sana gönlüm dedim
Gönlümden oldum
Sana ömrüm dedim
Ömrümden oldum

Nereye kadar seni böyle sevebilirim bilmem
Nereye kadar bu acıları çekebilirim hiç bilmem

Sence aşk bu mu
Böyle oldu mu
Çekip de gidecek beni bitirecek
Of of oof

Sana canım dedim
Canımdan oldum
Sana aşkım dedim
Aşkımdan oldum

Sana sözüm dedim
Sözümden oldum
Sana gözüm dedim
Gözümden oldum
Sana aşkım dedim
Aşkımdan oldum
Sana canım dedim
Canımdan oldum

Nereye kadar seni böyle sevebilirim bilmem
Nereye kadar bu acıları çekebilirim hiç bilmem
Nereye kadar seni böyle deli gibi severim bilmem
Nereye kadar bu acıları deli gibi çekerim hiç bilmem

Sence aşk bu mu
Söyle oldu mu
Çekip de gidecek
Beni bitirecek
Of of oof

Sana canım dedim
Canımdan oldum
Sana aşkım dedim
Aşkımdan oldum
Sana gönlüm dedim
Gönlümden oldum
Sana ömrüm dedim
Ömrümden oldum
Sana aşkım dedim
Aşkımdan oldum
Sana canım dedim
Canımdan oldum
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder