24 Ağustos 2016 Çarşamba

Işıl Atamer & Tankurt Manas

Gel diyorlar geçmişimden silmişim ben
Sevdiğimle kalmışım ben bilmesinler
Gel diyorlar üzerime anlasınlar
Geç olmadan kur saatini geri sarsınlar

Gel bana güzelim tadımız kaçmasın
Keyfimiz bozulmasın gel

[Tankurt Manas]
Bahaneler var
İnatla süre gelen bir kaç neden ve daha neler
Bu beyaz atlı prensinden nameler
Feragat et bir kaç dakika huylarından öyle gel
Aklım hala sende gelsen kalbimde rahat eder
Eskiden de sen bilsen de böyle kalmaz eskiler
Eski ben de değilim anla belki bende hevesler
Geçti her bir saniyemde serzenişli sesliler
Belki elim kırıldı çoktan belki yarıda kestiler
İçinde başkasın bir sorsan aşk nasıl ha
Nasıl bir paradoks bu sanki Meksika açmazı
Mantıklı bir o kadar saçması
Gel bana güzelim tadımız kaçmasın

Gel bana güzelim tadımız kaçmasın
Keyfimiz bozulmasın gel
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder