12 Nisan 2017 Çarşamba

Pelin Yılmaz Bana Deli Diyorlar

öz vermiştim kendime
Unutacaktım seni
Yeni yeni aşklara güya
Vuracaktım kendimi

Sen kalbinde bir yer verdin de bana
Ben mi gelip sevmedim seni
Çektin gittin öyle, bir sabah
Sırılsıklam sevdim seni

Bana deli diyorlar
Hala unutmadım diye seni
Kalbimin her atışı, adının bir hecesi
Ömrümün her gecesi

Bana deli diyorlar
Hala unutmadım diye seni
Kalbimin her atışı, adının bir hecesi
Ömrümün her gecesi

Sen kalbinde bir yer verdin de bana
Ben mi gelip sevmedim seni
Çektin gittin öyle, bir sabah
Sırılsıklam sevdim seni

Canın acıyor mu dersen hala
Hiç ama hiç dinmedi ki
Gözümü uykulara kapadığım anda
Görüyorum hala seni

Sen kalbinde bir yer verdin de bana
Ben mi gelip sevmedim seni
Çektin gittin öyle, bir sabah
Sırılsıklam sevdim seni

Bana deli diyorlar #şarkı sözleri
Hala unutmadım diye seni
Kalbimin her atışı, adının bir hecesi
Ömrümün her gecesi

Bana deli diyorlar
Hala unutmadım diye seni
Kalbimin her atışı, adının bir hecesi
Ömrümün her gecesi

Sen kalbinde bir yer verdin de bana
Ben mi gelip sevmedim seni
Çektin gittin öyle, bir sabah
Sırılsıklam sevdim seni
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder