23 Nisan 2017 Pazar

Kenan Doğulu - İlk Adımı Sen At

Düşlerimi gözlerinin rengine boyadın,
Başka bir şey düşünemez oldum rüyadayım.
Önüm arkam sağım solum senle kaplıyım,
Tabi hala delirmediysem sen de boş değilsin bana.

İlk adımı sen at,
İlk adımı sen at       #şarkı sözleri
Benim ayaklarım yere basmıyor.
Açılamıyorum sana biraz cesaret versen bana,

Aşk baharının rüzgarı vurur camlara,
Mevsimler değişir bir adım yaklaşsan bana,
Ne yukarıda ne aşağıda kalbim kolayda açıkta bekliyorum.
İkimize bir yelken açtım fırtınalar üflemeni istiyorum.

İlk adımı sen at,
Benim ayaklarım yere basmıyor,
Açılamıyorum sana biraz cesaret versen bana.

Sanki yalnız ikimiz kaldık şu an dünyada,
Zaman durdu romantik bir şarkı çaldı fonda,
Kelimeler izin istiyor dilin ucunda,
Buluşsak yemek memek, sohbet mohbet falan filan ne olursa.

İlk adımı sen at,
Benim ayaklarım yere basmıyor.
Açılamıyorum sana biraz cesaret versen bana,
Seviyorsan gel söyle doğru zaman doğru yerde,
Yüzünü döndüğün her yerde yanında yakınlardayım.
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder