29 Nisan 2017 Cumartesi

Artı Eksi & Sercan Bedir - Nesin Sen

Yar etsin seni yar etmez,
Beni yar etmen sana yar olmaz.
Yaran az kalır hep bir can yakar hep beni
Dert mi keder mi kader mi beden mi.

Tarihimde ilk defa talihimle baş başa,
Talibim ben en içten dileklerimle gönlüne,
Gönül gözüm kör olmuştu ta ki seni görene kadar,
Anlamsızdı bu dünya ve yapmacıktı tavırlar.

Her şerrinde bir hayır hayırdır her şeyin başı,
Benim için bu yaratılan bu yaratılan da senin için, #şarkı sözleri
Sebebi oldun her şeyin gülmek ağlamak gibi,
Senden önce unutmuştum ağlamayı ve gülmeyi.

Göğsümün tam ortası öyle yanıyor öyle ki,
Söndürülmez yangınım ve anlatılmaz hasreti,
Anlamı yok zaman zaman çoğu zaman da sensizim,
Sen olmayan bu yollarda ben benimle sessizim.

Sessizliğine aşığım ve aşkı konuş gözlerim,
Çok telaşlı titrer oldu ellerim ve dizlerim,
İçinde olduğumuz bu durum bence aşkın izleri,
Ressam olsam çerçevemde sen de mutlu bir resim.

Nesin Sen Şarkı Dinle

Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder