8 Ocak 2017 Pazar

Ümit Besen Tövbekar

Genç Yaşımda Yıktı Beni Kederler
Kendi Kaderime Sitemkar Oldum
Genç Yaşımda Yıktı Beni Kederler
Kendi Kaderime Sitemkar Oldum

Ağlayan Sonunda Güler Dediler
Ömrümce Gülmedim Isyankar Oldum
Ağlayan Sonunda Güler Dediler
Ömrümce Gülmedim Isyankar Oldum

Anladım Hayatın Bütünü Rüya
Dostluklar Yalanmış Sevgiler Riya
Anladım Hayatın Bütünü Rüya
Dostluklar Yalanmış Sevgiler Riya
Kızdım Getirene Beni Dünyaya
Anama Babama Isyankar Oldum

Kızdım Getirene Beni Dünyaya
Anama Babama Isyankar Oldum
Sevgilim Akıttım Hep Gözyaşımı
Aşk Diye Dağlara Yazdım Adımı
Ölmeden Diktirdim Mezar Taşımı
Sonunda Sevmeye Tövbekar Oldum

Sevgilim Akıttım Hep Gözyaşımı
Aşk Diye Dağlara Yazdım Adımı
Ölmeden Diktirdim Mezar Taşımı
Sonunda Sevmeye Tövbekar Oldum
Kaynak: Ümit Besen Tövbekar Sözleri
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder