7 Ocak 2017 Cumartesi

Atakan Ateş Nefes

Çaresiz bekliyorum
Kolum kanadım kırılmış
Dipsiz kuyulardayım
Karanlıklarda, boşluklarda
Karanlıklarda, boşluklarda

Benim hala umudum var
Bekliyorum seni aynı sokakta
Aynı köşede
Aynı sevgide

Ufuklara dalıyorum
Daralıyorum
Boğuluyorum
Yetiş gel bana

Nerdesin, nerelerde
Ben sensiz bitmişim
Sen yoksan bu hayat yolunda
Nefes almayı neyleyim

Yalanlardan
Dolanlardan
Bıktım artık
Nefes almaktan

Neredeysen
Çık gel
Kurtar beni
Bu hayattan
Çıkar beni
Bu kuyulardan

Benim hala sozlerle.com umudum var
Bekliyorum seni aynı sokakta
Aynı köşede
Aynı sevgide

Ufuklara dalıyorum
Daralıyorum
Boğuluyorum
Yetiş gel bana

Yalanlardan
Dolanlardan
Bıktım artık
Nefes almaktan

Neredeysen
Çık gel
Kurtar beni
Bu hayattan
Çıkar beni
Bu kuyulardan
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder