21 Şubat 2017 Salı

Sürveyan feat Saian Çirkin Kral

rap çağnası ben olamdığım yerlerdeyim
yer altı muhellakta bu sadece bi rrant kavgası
rapta kanısınız sadece bir baş ağrısı
her sabah yumrukladım  sizler ve kan torbası
kayıtsız miğferin stilim ottoman man
Heyo ellerim abakan bak ortaokuldan
notadan dönen bukelemaun rapte şambur
sizin alçaklağınızı dillere destan hey ne şanlı
Yeia sipere geç ben katlettim lale devrini usanmadım
insiydi yüzünüzü tükürürdü hemde tanrı
kozmopolitik ülkenin pefodili çocukları
adaletin mücahit kaypakları
kazablanca yerim kazablanca
vahiy geldi indi hemde anında kasa bi anda
Etme bulma dünyasından keskin kasaturuyla
devrim iner gökten anlamassın yazı turuyla


yılmaz güney

saian

eyyo parşemön dema kan dolu
Saian timbo flak yazdığım rap otodoks bagukan kolu
bi sosyalistsin bi ardına bakmadan kaçan nazi
bigün laventensin bigün kabilde bahçe bağzi
gün gelir çöker sistem demlerin taze kan çayla
beynini burnundan alır pançlayn denen kancayla
Yov repi panzer son goku boy
sustuman hap şarkılarına kus yediğin son boku doy
Fiili livatadır liberal düzen, çok gol bol atak Sakuleta rapi Nizam-ı Cedid, hasmı Napolyon Bonapart!
mühalif mc görmsek yuticeksin hala
Sen oportünisttin pembemi dünyan hala
sakulta milita öldü devlet kuşu
gövden çaprak tüfek halklar kardeştir boynunda puşu
zaman kalmadı doyduk kana güneşle
 sakulta kiralık kentlerin işaretli kara kireçle


(yanlış yazılmış kelimeler olabilir)
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder