22 Temmuz 2016 Cuma

Eski Ev Kendini Kandıran

Şimdi bulamıyorum
Boş sevinçlere tutunan yanımı
O çok beklediğim sevgine sığınarak
Artık kandıramıyorum kendimi
Alt edildi sancılarım, (mantığım) galip
İhtimallerine gücüm yok
Eriyecek yanım yok şimdi…

Her şeyimle varken yok ettin de
Şimdi bir yoktan Ne bekliyorsun
Ya tamamen kal ya da git bile diyemiyorum
Tercihim bile olma artık,
Başka hiçbir yanılgım olma artık
Kaybol yansımanda…

Kendini kandıran yüreğime çok dargınım şimdi;
Şu halimin sebebi
Sensin yoksun Hiç olmadın..

Damla Damla Damla Damla canıma sızdın;
Benim bile göremediğim (bilemediğim) çatlaklarımdan..

Kim bilir hangi bilinmezdesin yine şimdi
Ben bir faili meçhulum bomboş Bu cinayet mahalim
Kim bilir hangi bilinmezdesin yine şimdi
Ben bir faili meçhulüm sensiz, bu cinayet mahali.
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder